torstai 4. elokuuta 2011

Le petit village sous le soleil

Tämän jälkeen en enää pitkästytä teitä matkahöpötyksillä. Kyseessä siis viimeinen osa: Villefranche-sur-Mer, jota jo aiemmin hehkutin. Sanotaan se silti vielä kerran: ihana pieni kylä meren rannalla, trop sympa! En viitsi laittaa kaikkia 30 kuvaa tähän, loput voitte katsoa täältä.

So why visit Villefranche-sur-Mer? I give you 5 reasons:

1) The sea
Photo & Video Sharing by SmugMug


Photo & Video Sharing by SmugMug



2) Colorful houses with lovely details
Photo & Video Sharing by SmugMug

Photo & Video Sharing by SmugMug

Photo & Video Sharing by SmugMug



3) Cute little stores that sell souvenires
Photo & Video Sharing by SmugMug





4) The beach
Photo & Video Sharing by SmugMug



5) Just because
Photo & Video Sharing by SmugMug

5 kommenttia:

  1. Oih...ihania kuvia....

    http://luise-mylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos Lennu! Kylä oli niin suloinen ja kylpi kauniissa valossa - mukava kuulla, että tunnelma välittyy valokuvienkin kautta! :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Huomasin nämä vasta nyt...

    VastaaPoista
  4. Det ser fantastiskt ut!
    Där skulle nog jag och min kamera trivas bra :)
    Orkar man vara där en vecka eller är det mer passande för en dagsutflykt?
    Såg att Norwegian flyger till Nice.

    VastaaPoista
  5. Absolutely White: voi kiitos, olisin voinut viettää tuolla vielä toisen päivän vain kuvaillen kaikkea. :)

    Jean: Rekommenderar varmt en resa till Rivieran, jag blev helt förtjust i området!

    Om jag gjorde resan på nytt och hade mera tid på mig skulle jag åka tåg längs kusten och stanna vid olika byar och städer. Men har man en vecka ledigt så tycker jag att det är bäst att ha Nice som utgångspunkt och därifrån göra utflykter till de närliggande städerna. Att åka tåg & bus är jättebilligt och man kan också hyra bil/scooter för en helt vettig summa pengar.

    Och jo, min kompis flög Norwegian och hon tyckte att det gick riktigt smidigt!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...