sunnuntai 14. elokuuta 2011

Ystäväkirjani

Sweethearts, sain erittäin hyvän kysymyksen kommenttilaatikkooni. Tähän asti olen kirjoittanut blogiani pitkälti siinä uskossa, että sitä lukevat lähinnä minut henkilökohtaisesti tuntevat ihmiset. Sen takia blogista ei löydy kunnollista esittelyä minusta - en ole koskaan ajattelut, että sellaista tarvitsisin. Nyt blogiini on löytänyt myös lukijoita, jotka eivät minua tunne, joten eiköhän se esittely ole paikallaan!

Tervetuloa siis viikonlopun lastenkutsuille! ;) Teki mieli ostaa jotain herkkuja ja kippoihin päätyi sinisiä="crispy"M&M's-karkkeja ja cheddar-punasipuli-sipsejä.

(Kuvia klikkaamalla näät ne suurempana)
Photo & Video Sharing by SmugMug
Pieni metallirasia on ostettu Monacosta ja sisältää pieniä kurkkupastilleja.



Sidenotes:
* Opiskelut Turussa = olen kauppatieteiden kandi mutta maisteriopinnot odottavat vielä päätöstään.
* Lempinimiä minulla ei juuri koskaan ole ollut; ala-asteella minua kutsuttiin joskus Peteksi, Petskiä taas saa käyttää vain ystäväni Sara... Hej Sara, saknar dig!



Sidenotes:
* Perheeni on minulle tärkeä ja tositosi rakas.
* Aloitin pianonsoiton 6-vuotiaana ja soitin n. 10 vuotta = asuin musiikkiopistolla ja vietin lapsuuteni pianon takana. Opiskeluaikoina taas kuorolaulu on ollut rakkain harrastukseni. Hej floror och BDare! :)
* Lempisarjoja on vaikka kuinka. Tuohon voisi lisätä vielä sarjat Gossip Girl, How I Met Your Mother, Vampire Diaries (... myönnän!) ja Desperate Housewives.
* Suoranaisia idoleita minulla ei ole juuri ollut, mutta ihailen mm. näitä kahta naista
* Valokuvauksenkin voisi laskea harrastukseksi vaikka olen vielä ihan aloittelija. Myös erilaisten muoti-/naistenlehtien lukemisen voi lisätä tähän kohtaan.



Sidenotes:
* Olen eläinrakas ja ehdottomasti koiraihminen. Oma koira onkin ollut haaveena... ehkäpä siitä asti, kun ymmärsin mikä se nelijalkainen karvapallo on.
* Tykkään matkustaa. Vuonna 2008 kävin ensimmäisen kerran Thaimaassa ja kiinnostukseni Aasiaa kohtaan syttyi. Haaveena olisi matkustaa eri Aasian maissa ja tutustua mielenkiintoiseen kulttuuriin.
* Olen toisaalta myös kotihiiri: kaunis koti on minulle tärkeä ja minusta on myös ihanaa kutsua ystäviä kylään. Ystävien kylään kutsuminen on myös hyvä siivousinspiraatio, en nimittäin ole maailman ahkerin siivooja...


Nyt heitänkin pallon teille, ystävänkirjani sivut ammottavat tyhjyyttään!
S'il vous plaît!


Ostin kirjakaupasta ranska-ranska-sanakirjan ja päätin lukea sivun/päivä oppiakseni uusia sanoja. Olen kielinörtti ja haluaisin oppia paremmin ranskaa.

9 kommenttia:

  1. Voi ku pääsis täyttämään tuota kirjaa oikeasti :) Mulle tuli hinku ostaa kans ystäväkirja, mut nyt sen vois täyttää ihan oikeilla ystävien jutuilla eikä vain "pakolliset" ihmiset, eli muu luokka...:P

    Ja mitä tulee sinun pianonsoittoosi... Ihanasti soitit reilu vuosi sitten häissämme. Harmittaa niin vietävästi, kun kukaan ei ollut nauhoittanut videolla sitä kokonaan!! Päätimme Panun kanssa kutsua sinut soittamaan se uudelleen, kun on aika juhlistaa uudelleen häitämme ;)

    VastaaPoista
  2. Seuraavan kerran kun nähdään niin kirjoitat sitten! Mulla on Suomessa myös Krissen ystäväkirja ja oli niin ihanaa kun ystävät kirjoittivat siihen höpsöjä juttuja :D

    Ja kiitos kiltti, se oli niin ihana biisi vielä laulaa ja soittaa! Mua kyllä jännitti kun se oli eka kerta kun esiinnyin yksin tuollaisessa tilanteessa...

    Meinaatko muuten itse jatkaa blogiasi joskus? :)

    VastaaPoista
  3. Heippa ja kiitos mielenkiintoisesta kirjoituksesta! Me ollaan kuule ihan varmasti joskus tultu vastaan Turun kauppakorkealla. Kävin nimittäin itsekin sen koulun, mutta aloitin muutama vuosi aikaisemmin. :) Pieni maailma!

    VastaaPoista
  4. Mä olen itseasiassa tuolta ÅA:n puolelta, aloitin 2005 mutta järjestötoiminta (kuorossa) vähän hidastutti mun opiskeluja... :D Tuun varmasti keväällä tekemään opinnot loppuun ja se gradu kummittelee vieläkin... apua!

    VastaaPoista
  5. Hauska postaus ja kuvat :) On aina tosi mielenkiintoista lukea vastauksia tämmösiin ystäväkirjakysymyksiin :) Vieraiden kutsuminen on muuten maailman paras keino saada itsensä siivoomaan ;)

    VastaaPoista
  6. Kiitos Cherry! :) Halusin esittelypäivitykseen jonkin jujun ja tämä ystäväkirjajuttu tuli heti mieleen. Tuo heppa-aiheinen ystäväkirja on kyllä aika nostalginen, pakko oli se hankkia!

    VastaaPoista
  7. Mais c'était drôle, je n'ai jamais vu une idée si chouette :)
    Terveisin Tuula Pauliina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Tuula Pauliina, kiva, kun kommentoit!

      Lapsena oli kiva kirjoitella ystäväkirjoihin ja yllättävän hauskaa se oli vieläkin! :) Bon dimanche!

      Poista
  8. Tämä oli kiva postaus!
    Ystävä-kirjoja tullut täytettyä ja omalla tytölläkin on omat tallessa.
    Muistaakseni meidän osastolla annettiin ystäväkirja lahjaksi,työkaverit olivat täyttäneet sen päivänsankarille.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thank you for commenting! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...